Медіафільтр

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of views_handler_argument::init() should be compatible with views_handler::init(&$view, $options) in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/handlers/views_handler_argument.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_node_status::operator_form() should be compatible with views_handler_filter::operator_form(&$form, &$form_state) in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/modules/node/views_handler_filter_node_status.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_boolean_operator::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/handlers/views_handler_filter_boolean_operator.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 0.
  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 0.
  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_term_node_tid::value_validate() should be compatible with views_handler_filter::value_validate($form, &$form_state) in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/modules/taxonomy/views_handler_filter_term_node_tid.inc on line 0.
  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/views.module on line 906.
  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /var/www/osvita.mediasapiens.kiev.ua/modules/views/views.module on line 906.

Будь-яка прихована реклама повинна бути викорінена, і не важливо, чому вона присвячена

Подія: публічне обговорення на тему: «Виконання Закону «Про рекламу» в контексті порушення законодавства друкованими та інтернет-ЗМІ в матеріалах на тютюнову тематику», яке відбулося 30 травня в інформаційній агенції «Українські новини»

 
«Коли мова йде про прийняття закону, то ми відстоювати інтереси людей, які працюють в сфері реклами. А коли закон уже ухвалений, то всі ми повинні його виконувати. Основне завдання нашої громадської організації – закон повинен виконуватися. Будь-яка прихована реклама повинна бути викорінена, і не важливо, чому вона присвячена – тютюновим чи банківським лобістам», – сказав виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник. На його думку, з джинсою можна боротися як за допомогою громадських, так і контролюючих організацій.
 
Максим Лазебник запевнив присутніх, що Рекламна коаліція, надаючи експертні висновки Держспоживінспекції, не лобіює виключно інтереси представників рекламної галузі. «Ми намагаємося бути обєктивними. Але найбільш об’єктивною буде та експертиза, до підготовки якої будуть залучатися представники різних сторін», – сказав він, зауваживши, що найбільше запитів щодо прихованої реклами надходить з регіонів. На його думку визначення «реклами» в українському законодавстві потребує доопрацювання, хоча мало в якій країні є закон про рекламу.
 
«У цивілізованою світі вся рекламна практика стоїть на тому, що реклама повинна  бути чесною, порядною, цивілізованою, не порушувати прав споживачів. Керівникам ЗМІ має вистачити розуму відмовитися від замовних матеріалів, бо глядач і читач їх розкусить. Всеукраїнська рекламна коаліції щороку посилає World advertising research center, що в Лондоні, звіт про обсяги реклами. Їх цікавить тільки макетна реклама в газетах і журналах. Так ось, при заявлених 2,2 млрд гривень я пишу 1,4 млрд. Вони не розуміють, чому в нашій табличці є рубрика “замовні матеріали”. Це практично джинса, яка в багатьох виданнях складає до 30 % всіх оприлюднених матеріалів, при цьому це робиться через офіційно укладені угоди. Але це є порушенням закону про рекламу, бо матеріали мали би йти з позначкою реклама. У світі такого немає, думаю, що коли ми подорослішаємо, то й у нас цього не буде», – підсумував Максим Лазебник.