Це більше, ніж на ринку кожної з 13 інших країн-учасниць дослідження Tobacco Pack, проведеного Інститутом глобального контролю над тютюном при університеті Джона Хопкінса.
Видання «Фокус» та «Взгляд» підготували візуалізацію річних результатів дії антитютюнових законів.
Після першого такого семінару п’ятеро працівників медіахолдингу розпрощалися зі шкідливою звичкою.
Загалом планується поширити містом три тисячі наліпок.
Він має повністю заборонити викладку сигарет у вітринах пунктів продажу.
Інститут Медіа Права (ІМП) оприлюднив результати моніторингу присутності реклами тютюнових виробів в інтернеті.
Рік тому в Україні з’явилися перші графічні попередження на пачках сигарет. Тепер громадськість закликає змінити їх на більш реалістичні.